Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Nowe centrum dystrybucyjne sieci Biedronka dla aglomeracji warszawskiej
    10.12.2014

    Nowe centrum dystrybucyjne sieci Biedronka dla aglomeracji warszawskiej

    10 grudnia 2014 r. otwarto 15. centrum dystrybucyjne sieci sklepów Biedronka. Nowy obiekt zlokalizowany w Pruszkowie będzie zaopatrywał docelowo około 120 sklepów Biedronka w województwie mazowieckim. W centrum zatrudnionych zostało ponad 280 osób.

    Budowa nowego centrum dystrybucyjnego w Pruszkowie rozpoczęła się w kwietniu 2014 r. i trwała ponad 8 miesięcy. Koszt inwestycji wyniósł ok. 60 milionów złotych. Jest to już trzecie – po Gdańsku i Modlnicy koło Krakowa – centrum dystrybucyjne sieci Biedronka dedykowane do obsługi aglomeracji miejskiej.

    W nowym centrum zatrudnienie znalazło ponad 280 pracowników. Dodatkowo, centrum wygeneruje także około 260 miejsc pracy dla osób  zatrudnionych pośrednio u podwykonawców, takich jak m.in.: firmy sprzątające, cateringowe, ochroniarskie i logistyczne.

    Ze względu na miejski charakter centrum dostawy realizować będzie zróżnicowana, dostosowana do obsługi aglomeracji miejskiej, flota złożona z 28 nowoczesnych samochodów dostawczych i 33 naczep. Zgodnie z planem centrum dystrybucyjne opuszczać będzie każdego dnia ok. 200 pojazdów z dostawami do sklepów.

    Powierzchnia magazynu centrum wynosi 21,5 tys. m2. Magazyn posiada 51 doków i 2 bramy wjazdowe, które pozwolą na przyjmowanie 4 000 palet każdego dnia.
    W skład wyposażenia obiektu wchodzi ponad 500 kontenerów chłodniczych oraz nowoczesny system schładzania towarów świeżych, wymagających niskich temperatur. Gwarantuje to, że każdego dnia do klientów sieci sklepów Biedronka trafią świeże, wysokiej jakości, bezpieczne produkty.

    Jeronimo Martins Polska posiada jeden z najnowocześniejszych systemów dystrybucji w Polsce, w skład którego wchodzi obecnie 15 centrów dystrybucyjnych. Biedronka jako pierwsza w Polsce wśród sieci handlowych wprowadziła w swoich centrach dystrybucyjnych system zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodny z wymaganiami normy ISO 22000. Norma ta jest międzynarodową specyfikacją techniczną definiującą wymagania w zakresie systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw. Wszystkie dotychczas uruchomione centra dystrybucyjne JMP posiadają także certyfikaty SGS Polska, uprawniające do obrotu produktami rolnictwa ekologicznego.

    Zastosowanie zaawansowanych rozwiązań informatycznych do planowania zapasu, operacji magazynowych i obsługi transportu pozwala skrócić do minimum czas składowania towarów oraz dostarczyć je w 24 godziny od momentu zamówienia przez sklep. W trosce o najwyższą jakość i świeżość produktów sieć Biedronka stosuje też najnowsze rozwiązania technologiczne w logistyce. Samochody ciężarowe są wyposażone w nowo­czesne, klimatyzowane naczepy, w których temperatura dostosowana jest do określonych wymogów transportu produktów spożywczych. Odpowiednie warunki przewozu zapewniają zainstalowane systemy chłodzenia ThermoKing i Cerrier.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności