Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    10.11.2014

    Znamy już zwycięzców loterii „Zdrapka w Kropki” w sieci sklepów Biedronka

    Ponad 240 tysięcy nagród wygrali klienci sieci sklepów Biedronka w ramach loterii „Zdrapka w Kropki”. W czasie sześciu tygodni jej trwania 68 osób zdobyło te najbardziej wartościowe nagrody, czyli samochody Volkswagen Golf Sportsvan. Podczas oficjalnej gali zorganizowanej przez sieć Biedronka laureaci otrzymali dokumenty potrzebne do rejestracji aut.

    W ramach loterii „Zdrapka w Kropki” w ręce klientów w całej Polsce trafiło ponad 13 tys. nagród rzeczowych, w tym: 68 samochodów osobowych Volkswagen Golf Sportsvan, blisko 13 tys. ekspresów do kawy ITALICO, ponad 230 aparatów fotograficznych NIKON COOLPIX L330, 170 smartfonów Samsung Galaxy S4 mini, 114 iPadów mini i 50 konsol do gry PlayStation®4. Wydanych zostało także blisko  230 tys. zwycięskich bonów na zakupy o wartości 10 zł.

    Oficjalne wręczenie dokumentów potrzebnych do rejestracji samochodów wygranych w ramach loterii „Zdrapka w Kropki” odbyło się w Warszawie 7 listopada podczas zorganizowanej z tej okazji gali. W uroczystości udział wzięli klienci sieci, którym udało się znaleźć zwycięskie zdrapki z autami. Uroczystość poprowadziła Anna Popek, a w jej trakcie wystąpiła Justyna Steczkowska wraz z zespołem.

    Loteria „Zdrapka w Kropki” w sieci sklepów Biedronka trwała od 1 września br. Aby wziąć w niej udział wystarczyło do 12 października zrobić zakupy w sklepie Biedronka za min. 50 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych) i odebrać zdrapkę oraz wydruk niefiskalny z kasy. Każdy klient, który dokonał zakupów na kwotę wyższą niż 50 zł, otrzymywał liczbę zdrapek, odpowiadającą wielokrotności 50 zł. W loterii można było wziąć udział dowolną ilość razy.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności