Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Włoskie smaki w Biedronce
    23.10.2014

    Włoskie smaki w Biedronce

    Od ponad 20 lat w dniu 25 października obchodzony jest Światowy Dzień Makaronu. Z tej okazji dla miłośników specjałów kuchni włoskiej sieć sklepów Biedronka przygotowała ofertę „Włoskie smaki”. W asortymencie dostępnym od 27 października klienci będą mogli nabyć ponad 50 oryginalnych produktów włoskich i przyrządzić z nich potrawy według rodzinnych przepisów.

    Włoska kuchnia, według wielu kucharzy i smakoszy na całym świecie, uważana jest za jedną z najsmaczniejszych. Jej podstawę stanowią makarony, sery i wędliny. To również główne atrakcje specjalnej oferty Biedronki zawartej w dedykowanym folderze.

    Makaron, czyli po włosku pasta występuje w tak wielu rodzajach, że każdego dnia można odkrywać go na nowo. Wśród oferowanych przez Biedronkę makaronów znalazły się m.in. produkty marki Giovanni Rana: tradycyjne cienkie nitki spaghetti, grube wstążki fettuccini, prostokątne płaty lasagne, płaskie wstążki tagliatelle oraz pierożki tortellini z ricotą i szpinakiem, pierożki cappelletti z nadzieniem z włoskiej szynki, a także kluseczki gnocchi faszerowane grillowanymi pomidorami i mozzarellą. Dodatkowe kształty i smaki proponuje marka Arrighi w postaci niewielkich muszelek conchiglioni, cienkich nitek zawiniętych w gniazda fidelini, czy dużych rurek cannelloni

    Makarony najlepiej smakują z pomidorami i serem. Dlatego obok suszonych i podsuszonych pomidorów, past z suszonych pomidorów, przecieru i sosu pomidorowego na półkach Biedronki dostępne będą typowe włoskie sery. Północne Włochy słyną z serów wytwarzanych na bazie mleka krowiego, zaś centrum i południe tego kraju - z mleka owczego. Marka Galbani zachęca do degustacji oryginalnego włoskiego parmezanu Parmigiano Reggiano oraz aromatycznego i delikatnego sera Grana Padano. Obydwa sery posiadają znak  Chronionej Nazwy Pochodzenia ChNP przyznawany produktom lokalnym najwyższej jakości. Obok nich w ofercie znalazły się również takie sery jak: bel paese, crema al gorgonzola, taleggio, mozzarella di bufala, mozzarella cucina, gorgonzola cremoso oraz grogonzola intenso.   

    Obok makaronów i serów podstawą włoskiej kuchni są także wędliny. W ramach oferty „Włoskich smaków” dostępne będą m.in.: królowa włoskich wędlin – prosciutto di Parma, czyli szynka parmeńska, prosciutto cotto, polędwica wołowa bresaola, szynka wieprzowa  carpaccio di prosciutto, surowy baleron coppa, zwijany bekon pancetta, czy doskonale nadające się do pizzy, kanapek czy pieczenia salami wieprzowe.

    W asortymencie obecne są także tradycyjne włoskie przekąski: grissini z rozmarynem, grzanki crostini unigriss, carpaccio z ośmiornicy, grillowane małże, kawy oraz desery: tiramisu, profiteroles, tartufo i panna cotta.

    Oryginalne włoskie produkty warto degustować w formie dań przygotowanych według rodzinnych przepisów. Dlatego w folderze przedstawione zostały propozycje przygotowania takich potraw jak: kluski z ricotty storzapretti w sosie pomidorowym z serem, łosoś al forno faszerowany ziołami, podany z ziemniakami, risotto z owocami morza, zupa rybna cioppino, placek pszenny piadina z salami.

    Ofertę „Włoskie smaki” będzie wspierać kampania marketingowa obecna w telewizji, internecie, na billboardach oraz w sklepach w terminie od 27 października do 16 listopada. Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.  

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności