Różnorodność winiarskiej Francji dostępna we wrześniu w Biedronce
Biedronka w kolejnej odsłonie podróży po światowych winnicach zaprasza do rozsmakowania się we francuskich winach i specjałach – tym razem tych mniej oczywistych. Oferta „Vive le vin – niech żyje wino!” dostępna będzie w sieci od 4 września do 1 października.
Francja znana z długiej i bogatej kultury winiarskiej, jest zarazem bardzo różnorodna i zaskakująca. Poza winami Szampanii, Bordeaux czy Burgundii, które wszyscy znamy i cenimy, możemy odnaleźć wśród jej produktów także nieoczekiwane perełki. W ofercie „Vive le vin – niech żyje wino!” Biedronka prezentuje te do tej pory mniej znane wybory winiarskie z Południowego Zachodu Francji.
– Do znanych od wieków arcydzieł dołączyły nieskrępowane kagańcem przeszłości wina z Langwedocji i Roussillon. Swój byt zaznacza także wiele wręcz nieznanych dotąd szerokiej publiczności perełek całego Południowego Zachodu. Dorzucając do tego pomysłowość winiarzy, wyraźnie dzielących się na modernistów i tradycjonalistów, otrzymujemy obraz Francji mieniącej się barwami i smakami, jakiej dotąd nie znaliśmy – zdradza szczegóły oferty Tomasz Kolecki-Majewicz, wielokrotny Mistrz Polski Sommelierów i posiadacz prestiżowego ASI Diploma, który uczestniczył w doborze asortymentu. - Warto poznać nową i starą twarz Francji, odkrywając przy okazji, jak dużo, mimo wszystko, je łączy. Przede wszystkim – wielowiekowa tradycja. Choć wspólna, to jednak całkiem inna dla każdej jej części – dodaje.
Sery stanowią we Francji ważny element dziedzictwa kulinarnego. Bogactwo ich rodzajów i odmian znalazło odzwierciedlenie w ofercie festiwalowej, w której znaleźć można m.in.: Le Crémiot Président o łagodnym smaku i kremowej konsystencji, Camembert L’Aromatique Président i Fol Epi produkowane z mleka krowiego czy kremowy ser pleśniowy Snack à la française Président. Warto wspomnieć, że dedykowany ofercie folder wzbogacony jest także przepisami potraw idealnie komponujących się smakowo z oferowanymi winami, takich jak: sałatka nicejska, kurczak w czerwonym winie czy tarta pomidorowa.
Więcej informacji na temat oferty win w sklepach sieci Biedronka znajduje się również w specjalnym newsletterze dostępnym poprzez stronę: www.biedronka.pl/newsletter.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności