Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    07.08.2014

    Testujemy – produkt przetestowany i wybrany przez klientów trafia na półki sklepów "Biedronka"

    4 miesiące od uruchomienia platformy internetowej dającej klientom Biedronki możliwość testowania produktów przed ich wprowadzeniem do sprzedaży, w sklepach Biedronka pojawił się pierwszy produkt wybrany w tym trybie - sos do grilla Madero o smaku jalapeño. Sos oznaczony specjalną etykietą akcji dostępny będzie w ofercie czasowej od 7 sierpnia. Od początku działania platformy ponad 60 tysięcy osób wzięło udział w projekcie Testujemy.

    Na początku kwietnia br. uruchomiony został nowy projekt konsumencki Testujemy, w ramach którego klienci sklepów Biedronka mogą brać udział w ocenie wybranych grup produktów i tym samym decydować, jakie nowe produkty pojawią się w ofercie.

    Pierwszą grupą produktów poddaną ocenie 500 klientów – testerów były sosy do grilla. Wśród testowanych smaków sosów znalazły się: jalapeño, musztardowo-miodowy, duński, jabłkowo – chrzanowy oraz smoked banana. Sos o smaku papryczki jalapeño zgromadził najwięcej, bo aż 27,5% głosów i tym samym stał się zwycięzcą testu. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w teście sosów i wytypowali preferowany smak otrzymają go w prezencie wraz z listownym podziękowaniem za udział w akcji. Sos do grilla Madero o smaku jalapeño (450 g) dostępny w cenie 3,49 zł wzbogaci asortyment sosów tej marki dostępnych na stałe w dwóch smakach: czosnkowym i hamburger. Producentem sosu jest firma Develey Polska Sp. z o.o.

    Ten i kolejne zwycięskie produkty bardzo łatwo będzie można znaleźć w sklepach dzięki dedykowanym oznaczeniom w postaci plakatów i flag, swoje miejsce będą miały także w gazetkach oraz na stronie internetowej www.testujemy.biedronka.pl  Do tej pory w kolejnych edycjach programu Testujemy klienci degustowali w ramach testu nowych produktów chrupki, zaś w ramach testów rekomendacji mięso na grilla, napoje oraz lody. Kolejna odsłona programu będzie miała miejsce 11 sierpnia.

    Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach  i rankingach.

    Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej.
    W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności