Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    17.06.2014

    Biedronka zachęca do podróży z książką

    Biedronka, największa sieć detaliczna w Polsce, zaprasza wszystkich klientów do wzięcia udziału w konkursie Pascal Go!, w którym do wygrania są trzy zagraniczne wycieczki do ciepłych krajów. W tym samym czasie w ofercie sieci klienci mogą kupić również bestsellery książkowe, m.in. o tematyce mundialowej i podróżniczej, a także dwa wyjątkowe produkty dedykowane sieci Biedronka.

    Pascal GO! to nowa seria przewodników Wydawnictwa Pascal, która jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Dzięki zakupowi książki i zgłoszeniu się do konkursu zorganizowanego przez Wydawnictwo Pascal klienci mogą wygrać jedną z trzech wycieczek zagranicznych: 10-dniowy pobyt all inclusive dla 2 osób na Dominikanie o łącznej wartości 14 tys. zł, tygodniowy pobyt dla 2 osób na Wyspach Kanaryjskich o łącznej wartości 9 tys. zł albo tygodniowy pobyt dla 2 osób w Kenii o łącznej wartości 11 tys. zł.

    Aby wziąć udział w konkursie, klient powinien zakupić przewodnik Pascal Go! w jednym ze sklepów sieci Biedronka, zachować paragon, a następnie wysłać sms z wymyślonym przez siebie hasłem reklamowym dotyczącym przewodnika na specjalny numer. Nagrody będą przyznawane przez komisję konkursową, która wytypuje 3 zwycięskie slogany reklamowe. Konkurs trwa do 25 czerwca br.

    Przewodniki Pascal Go! biorące udział w konkursie oferowane są w sklepach Biedronka w cenie 12,99 zł. Szczegóły konkursu wraz z jego regulaminem dostępne są na stronie internetowej www.biedronka.pl oraz www.pascal.pl.

    Równolegle sieć sklepów Biedronka udostępnia klientom specjalną ofertę książkową. Fani piłki nożnej z pewnością chętnie zapoznają się z takimi pozycjami jak: „Ronaldo. Obsesja doskonałości”, „Messi. Historia chłopca, który stał się legendą” – Luci Caioli, „Mourinho. Anatomia zwycięzcy” – Patrick’a Barclay’a, "Menedżerowie, jak myślą i pracują wielcy stratedzy piłki nożnej" Mike'a Carsona czy "Sekrety La Roja" Miguela Angela Diaza. Obok tych tytułów w ofercie znajdują się także bestsellery niezwiązane z futbolem, m.in. „Bridget Jones. Szalejąc za facetem” - Heleny Fielding, „Lilka” - Małgorzaty Kalicińskiej, czy „Zagubione niebo” Katarzyny Grocholi, a dla najmłodszych „Nowe przygody Bolka i Lolka. Urodziny”. Łącznie do nabycia w sklepach sieci Biedronka są 22 tytuły w atrakcyjnej cenie – 23,99 zł za egzemplarz.

    Całość oferty książkowej uzupełniają dwa produkty przygotowane specjalnie dla sieci sklepów Biedronka, które przydadzą się turystom. Są to „Fiszki” do nauki angielskiego dla dorosłych zawierające ponad 320 praktycznych słów związanych z podróżami, zakwaterowaniem, zakupami, a dodatkowo z dołączonymi kartami do gry oraz fiszki dla dzieci z czterema popularnymi grami. „Fiszki” dla dorosłych lub dla dzieci dostępne są w cenie 5,99 zł.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności