Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Biedronka po raz dziesiąty zachęca pracowników i klientów do profilaktyki zdrowotnej
    11.04.2014

    Biedronka po raz dziesiąty zachęca pracowników i klientów do profilaktyki zdrowotnej

    Trwa 10. edycja programu edukacyjnego skierowanego do pracowników Jeronimo Martins Polska „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tym roku odbywa się pod hasłem "Każdy z nas ma powody, żeby badać się regularnie" i ma na celu zachęcanie do profilaktyki zdrowotnej, poszerzania wiedzy w tym zakresie oraz propagowania jej wśród rodziny i przyjaciół. W ramach programu zaproszenia do udziału trafiły do ponad 47 tys. pracowników Biedronki.

    Program „Razem zadbajmy o zdrowie”, realizowany przy współpracy z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, umożliwia wszystkim pracownikom sieci Biedronka poszerzenie wiedzy o samych badaniach, ich celu i sposobie przeprowadzenia, z możliwością skorzystania ze specjalistycznych badań, pozwalających na zapobieganie i wczesne wykrycie groźnych chorób. W ramach programu od 2005 roku w ręce pracowników trafiło ponad 200 000 kompletów materiałów informacyjnych z zaproszeniami na badania, a tylko w 2013 roku przebadało się ponad 4 500 pracowników.

    Badania dla kobiet obejmują mammografię, USG piersi, cytologię, morfologię i konsultacje ginekologa i internisty. Z kolei mężczyźni każdego roku mogą przeprowadzić kompleksowe badania analityczne, USG jamy brzusznej, EKG, diagnostykę prostaty oraz konsultację internistyczną.

    - Każdy z nas ma powody, żeby badać się regularnie. Robimy to dla samych siebie, aby realizować swoje cele i marzenia. Robimy to dla naszych bliskich, bo jesteśmy im potrzebni - mówi Anna Sierpińska, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu Jeronimo Martins Polska S.A. - Już po raz 10. w ramach programu „Razem zadbajmy o zdrowie” zachęcamy do regularnej profilaktyki zdrowotnej, poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie i propagowania jej wśród rodziny i przyjaciół. To również doskonała okazja, aby spytać najbliższe nam osoby, kiedy ostatnio były na badaniach i dać im dobry przykład. Serdecznie zachęcam do regularnych badań i pamiętania o powodach, dla których warto dbać o zdrowie. Nie tylko w trakcie trwania programu, ale przez cały rok - dodaje Anna Sierpińska.

    Dla dodatkowego zachęcenia jak największej liczby pracowników do udziału w badaniach, w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach odbywa się kampania edukacyjna. Po raz kolejny jej bohaterami są pracownicy: Ewa Papiernik, sprzedawca-kasjer w Biedronce w Pasłęku, Krzysztof Kacprowski, inspektor BHP w Koszalinie oraz Bartosz Siewert, magazynier w Centrum Dystrybucyjnym w Kostrzynie. W tegorocznej edycji dzielą się powodami, dla których badają się regularnie i dbają o swoje zdrowie. W ramach kampanii do pracowników trafiają edukacyjne ulotki, plakaty oraz materiały w magazynie „Nasza Biedronka”, z których mogą dowiedzieć się o programie i jego celach. We wszystkich materiałach zawarte są także informacje zachęcające do rozmów z bliskimi o regularnej profilaktyce i przekazywania im materiałów edukacyjnych.

    Sieć sklepów Biedronka jako odpowiedzialny członek społeczeństwa dba o edukację nie tylko swoich pracowników, ale także klientów. Codziennie sklepy Biedronka odwiedza 3,5 mln klientów, dla których przygotowano ulotki edukacyjne na temat badań profilaktycznych, plakaty i billboardy oraz materiały dostępne w prasie ogólnopolskiej zachęcające do troski o zdrowie.  

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności