Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    10.04.2014

    Nowa odsłona strony internetowej Biedronki

    Właśnie ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka. Oprócz zmienionego wyglądu, serwis www.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, m.in. takie jak: podpowiedź lokalizacji najbliższego sklepu oraz możliwość tworzenia list zakupów. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

    Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze  dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów - zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.

    Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.

    Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.

    Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.

    Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.

    Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.

    Każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników. Jest ona jednym z najbardziej popularnych serwisów firmowych używanych przez klientów. Stanowi nie tylko źródło informacji o działalności firmy, ale jest zarazem „przewodnikiem“ po aktualnej ofercie sieci.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności