Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    06.11.2018

    Biedronka po raz szósty z rzędu wygrała prestiżową Top Markę

    Biedronka po raz kolejny została liderem prestiżowego rankingu najpopularniejszych marek w mediach. Sieć sklepów wygrała w kategorii „Markety Spożywcze”. W tym roku dziennikarze i użytkownicy mediów społecznościowych napisali o Biedronce prawie 470 tys. razy. Informacje o niej dotarły do ponad 800 mln odbiorców – to dwukrotnie więcej, niż w zeszłym roku i niemal dwukrotnie więcej, niż w przypadku konkurencji.

    Top Marka organizowana była przez magazyn „Press” i firmę Press-Service Monitoring Mediów po raz jedenasty. O miejscu w rankingu decydowała tzw. siła marki. Ten wskaźnik to wypadkowa kilku zmiennych (liczby publikacji, impaktu i indeksu sentymentu) świadczących o liczbie kontaktów odbiorców z marką i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.

    W przypadku Biedronki siła marki wyniosła 1 882 296 i był to najlepszy wynik w kategorii „Markety Spożywcze”. O sieci sklepów Biedronka, w badanym okresie od lipca 2017 r. do czerwca 2018 r. przeczytało ponad 800 mln czytelników. Biedronka zdeklasowała w ten sposób konkurencję – informacje o sieci Lidl dotarły do nieco ponad 400 mln osób, podobny wynik odnotowało Tesco. Łącznie, o Biedronce pojawiło się 468 833 publikacji. Dla porównania: o sieci Tesco pisano 370 129 razy, o Lidlu: 246 603 razy.

    - Zwycięstwo po raz szósty z kolei to dla nas powód do dumy, warto bowiem zauważyć, że nie udało się to nigdy żadnej marce – mówi Arkadiusz Mierzwa, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A. – Jest to też dowód na to, że przyjęta przez naszą firmę strategia komunikacji przynosi efekty: nasza marka jest rozpoznawalna, a z przekazem dotarliśmy do prawie dwukrotnie większej liczby osób, niż konkurenci z drugiego i trzeciego miejsca.

    Dziennikarze i internauci najczęściej pisali o Biedronce w kontekście akcji promocyjnej „Gang Świeżaków”, chętnie komentowano też przedłużenie umowy z PZPN na sponsorowanie reprezentacji Polski. Więcej o konkursie można przeczytać w listopadowo-grudniowym numerze miesięcznika „Press”.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności