Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    16.10.2018

    Pełnia sezonu na winogrona z Vale da Rosa w Biedronce.

    Winogrona to jedne z najpopularniejszych owoców sezonowych. W 2017 klienci Biedronki kupili ponad 41 mln kg winogron, o blisko 30% więcej niż rok wcześniej. Sieć nieustannie rozwija ofertę, w której już od 15 października br. dostępne są portugalskie winogrona bezpestkowe Crimson z Vale da Rosa. Ich walory zachwala w spocie TV Joanna Wojciechowska, kupiec z Biedronki.

    Sieć Biedronka, w ramach Grupy Jeronimo Martins, od wielu lat współpracuje z uznanym portugalskim producentem winogron z Vale da Rosa, którego specjalnością są słodkie stołowe winogrona. Dzięki tej kooperacji w sklepach sieci już od poniedziałku 15 października br. można nabyć wyjątkowo słodkie, bezpestkowe winogrona Crimson w promocyjnej cenie – 6,99 zł za opakowanie 500g.

    Portugalskie winogrona z Vale da Rosa dojrzewają pod specjalnym zadaszeniem, które tworzy unikalny mikroklimat. To dzięki tym specjalnym warunkom i aż 250 dniom słońca dojrzewają dłużej i są słodsze. Po prostu smakują jak winogrona – mówi Joanna Wojciechowska, kupiec odpowiedzialny za ofertę owoców w Biedronce.

    Wprowadzeniu do oferty sieci Biedronka winogron bezpestkowych Crimson z Vale da Rosa towarzyszy kampania marketingowa prowadzona od 15 do 31 października br. w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie. Jej głównym przekazem jest hasło „W Biedronce znamy się na warzywach i owocach”. Agencją odpowiedzialną za realizację kampanii jest Duda Polska. Spot telewizyjny wyprodukowało studio filmowe OTO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

    Winogrona dostępne są w asortymencie sieci Biedronka przez cały rok. Są to zarówno odmiany jasne, ciemne, jak i różowe – sprzedawane na wagę lub w opakowaniach. Spośród dostępnych odmian największą popularnością wśród klientów latem cieszą się winogrona jasne pestkowe Italia z Włoch, a zimą – różowe pestkowe Red Globe z Ameryki Południowej. Aby zapewnić wysoką jakość oferowanych owoców, niezależnie od pory roku, sieć współpracuje z dostawcami winogron z Włoch, Portugalii i Grecji, a w sezonie zimowym także z Chile, Peru i RPA. Do sklepów transportowane są zawsze w warunkach chłodniczych, co gwarantuje ich odpowiednią świeżość i trwałość. Więcej informacji o aktualnej ofercie można znaleźć na stronie: www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności