Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    16.04.2018

    Na wiosnę Biedronka mocniej wkracza w obszar beauty

    Na wiosnę Biedronka zachęca klientów do zadbania o piękny wygląd i dobre samopoczucie. Już od poniedziałku 16 kwietnia w ramach specjalnej oferty sieć oferuje ponad 250 produktów kosmetycznych w supercenach. W ramach promocji „3 + 1 za darmo!” każdy, kto w dniach 16-21 kwietnia zakupi 4 dowolne produkty z oferty, najtańszy z nich otrzyma za darmo. Akcją objęte zostały wszystkie artykuły kosmetyczne z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, higieny jamy ustnej czy dezodoranty.

    W ofercie „Wiosenny katalog kosmetyków”, obowiązującej od 16 do 21 kwietnia, Biedronka proponuje bogaty wybór artykułów do pielęgnacji ciała. Wśród nich klienci znajdą wiele produktów dobrze znanych i popularnych na rynku marek. Poza obniżką cen, sieć zorganizowała akcję „3+1 za damo!”, dzięki której można więcej zaoszczędzić, a jednocześnie o siebie zadbać z kosmetykami z Biedronki. Aby skorzystać z promocji można wybrać cztery takie same lub różne kosmetyki objęte akcją. Podczas jednych zakupów klient może nabyć maksymalnie 12 kosmetyków, z których aż 3 najtańsze otrzyma gratis.

    Biedronka intensywnie rozwija też ofertę kosmetyków oraz unowocześnia ich ekspozycję.
    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, systematycznie rozszerzamy kategorię kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała. Rozwijamy ofertę produktów naszych marek własnych, takich jak BeBeauty, ale także poszerzamy zakres współpracy z uznanymi producentami. Dzięki temu w najnowszej ofercie klienci znajdą m.in. produkty takich marek jak: Astor, Dove, Garnier, Head & Shoulders,  Nivea, Pantene, Rexona. Tym samym klienci nie muszą już wybierać się na kosmetyczne zakupy do kolejnych sklepów, a wystarczy, że nabędą je podczas codziennych zakupów w Biedronce – mówi Marta Letka, dyrektor kategorii z Jeronimo Martins Polska odpowiedzialny za ofertę kosmetyków marek producenckich.

    Kosmetyki marki własnej Biedronki
    W aktualnej ofercie Biedronki na szczególną uwagę zasługują kosmetyki do twarzy i ciała marki własnej Biedronki BeBeauty, takie jak:
    •    żel do twarzy w obniżonej cenie 2,99zł/opak. 150 ml,
    •    mleczko i płyn do demakijażu w niższej cenie 3,19zł/opak. 200ml,
    •    krem nawilżający w cenie 6,75zł/opak.50ml i przeciwzmarszczkowy w cenie 7,49zł/opak. 50ml,
    •    krem do rąk w cenie 2,99zł/75ml i krem do stóp w cenie obniżonej aż o 40 proc. do 2,99zł/opak.75ml,
    •    krem do ciała w obniżonej cenie 4,49 zł/opak.300ml oraz mleczko do ciała w niższej cenie 5,25zł/opak.400ml.

    Wszystkie kosmetyki BeBeauty posiadają hipoalergiczną formułę i zostały przebadane dermatologicznie.

    Kosmetyki znanych marek w Biedronce
    Na wiosnę z oferty Biedronki sprawdzą się również kremy, płyny micelarne i do demakijażu oraz maski, marek takich jak: AA, Kolastyna, Nivea czy Perfecta. Natomiast w podkreśleniu naturalnego piękna przydadzą się kosmetyki makijażowe: podkłady, fluidy, pudry, kredki do oczu, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci marki Astor oraz BELL, a także smakowe pomadki i błyszczyki do ust marki Lip Smacker.

    W ofercie sieci znalazły się także produkty do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, dezodoranty roll-on i w spray’u, wody perfumowane, kremy do rąk i ciała, kremy do depilacji włosów, golarki i preparaty do pielęgnacji włosów, a także higieny jamy ustnej. Wszystkie artykuły to propozycje uznanych marek, takich jak: Aquafresh, Bi-es, Colgate, L’Oréal, Garnier, Pantene, Nivea, Gliss Kur, Sensodyne czy Syoss.

    Wiosna pełna zniżek w Biedronce
    Z akcji „3+1 za darmo!” można skorzystać w każdym z 2823 sklepów w całej Polsce. To kolejna z promocji, jakie przygotowała Biedronka na wiosnę. W kwietniu klienci mogli skorzystać z kilku nowych - szczególnie atrakcyjnych cenowo – akcji, takich jak „100 na 100” czy „Piątek i sobota bez VAT”. Z pierwszej odsłony akcji „Piątek i sobota bez VAT” skorzystało 55 proc. klientów, którzy 6 i 7 kwietnia odwiedzili sklepy Biedronka.

    Więcej informacji na temat oferty oraz regulamin promocji „3 + 1 za darmo!” znaleźć można w sklepach i na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności