Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    14.11.2017

    Książka Biedronki „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” rusza na podbój polskich smaków

    13 listopada br. wyjątkowa publikacja „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” weszła do oferty sieci Biedronka. W książce znaleźć można mnóstwo dobrze znanych potraw, ale w nowoczesnej i bardziej zbilansowanej wersji. Są też dania mniej oczywiste, ale nadal inspirowane rodzimymi smakami i aromatami. Wydawnictwo w zupełnie nowy sposób podchodzi do prezentacji przepisów, jednocześnie zapewniając czytelnikowi wiele cennych kuchennych porad dotyczących np. miar czy sposobów krojenia i siekania.

    Książka „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” jest dostępna wyłącznie w sieci Biedronka. Klienci w dniach 13-19 listopada mogą ją nabyć za jedyne 9,99 zł/szt. po zrobieniu jednorazowych zakupów na kwotę 99 zł z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, zgodnie z regulaminem akcji.

    W książce do przyrządzenia dań używane są wyłącznie powszechnie dostępne, niewyszukane produkty, a przepisy prezentowane są w jasny i przystępny sposób - „krok po kroku”. Dodatkowo receptury są opatrzone adnotacją: „Zdrowiej, bo”, dzięki czemu każdy czytelnik może sam sprawdzić, dlaczego użyte składniki lub sposób przyrządzenia dania powodują, że jest ono lżejsze lub lepiej zbilansowane. Ciekawostką są też znane i lubiane dania, ale zaprezentowane w jarskiej wersji, np. flaki z boczniaków.

    - My Polacy coraz bardziej świadomie podchodzimy do tego, co jemy. Z drugiej strony nadal lubimy smaki polskiej kuchni. Nasza nowatorska książka łączy oba te trendy. Jesteśmy pewni, że każdy, kto po nią sięgnie, zostanie zainspirowany do eksperymentowania z kuchnią polską i przyrządzania tych dań w bardziej nowoczesnym wydaniu – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska S.A.

    Książkę „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” otwiera rozdział z kuchennymi poradami dotyczącymi technik krojenia, miar i wag czy innych metod, dzięki którym gotowanie stanie się łatwiejsze. Następnie czytelnik może zapoznać się z podstawami kuchni polskiej, takimi jak: domowy twaróg, majonez czy zakwas. Zaprezentowano również ciekawe pomysły na śniadania – zarówno klasykę z jaj, jak i wyśmienite pasty do kanapek. W kolejnym rozdziale przedstawiono przystawki, wśród których hitem są chociażby podpłomyki w nowej wersji. Wśród zup nie mogło zabraknąć żuru czy barszczu, a także innych klasyków w nowej interpretacji. Do dań mięsnych Biedronka poleca lżejsze dodatki – tak, by zadbać o urozmaicony skład potraw. Kuchnia polska to także dania jarskie, takie jak kotlety z soczewicy czy leniwe z kurkami. Można je połączyć z dodatkami, prezentowanymi w kolejnym rozdziale, np. z kiszonkami z rzodkiewki, które mogą się okazać prawdziwym odkryciem w polskich domach. Na koniec zaprezentowano ukochane przez Polaków ciasta i desery oraz kompoty i syropy.

    Wszystkie przepisy zawarte w książce „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” zostały skonsultowane z dyplomowanym dietetykiem, a dodatkowych konsultacji merytorycznych dokonali eksperci z Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

    Książka została zilustrowana przez polską malarkę i ilustratorkę - Jagnę Wróblewską, użyto w niej także czcionek zaprojektowanych w naszym kraju. Graficznie publikacja nawiązuje do tradycyjnych polskich książek kucharskich, ale w ciekawy sposób łączy ilustracje z nowoczesnymi zdjęciami potraw oraz nowatorską prezentacją dania i składników po lewej stronie, a przepisu po prawej.
    Szczegółowe informacje dotyczące tej oferty, w tym limity zakupowe, wyłączenia oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności