Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    08.11.2017

    W Biedronce rogale i gęsina na św. Marcina

    11 listopada przypada dzień św. Marcina, kiedy na polskich stołach pojawiają się gęsina oraz rogale świętomarcińskie. Te tradycyjne produkty są już dostępne w sklepach Biedronka. Oryginalne rogale świętomarcińskie są oferowane w cenie 5,99 zł za sztukę, a z kartą „Moja Biedronka” i przy zakupie większej ich liczby w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach - odpowiednio 4,49 zł/szt. przy zakupie 2 rogali oraz 3,49 zł/szt. przy zakupie 3 rogali. Sieć proponuje także gęś owsianą w cenie 26,90 zł/kg.

    Tradycyjne rogale świętomarcińskie wypiekane są według oryginalnej XIX-wiecznej receptury. Robi się je z ciasta półfrancuskiego, wypełnia nadzieniem z białego maku z dodatkiem orzechów, rodzynek i migdałów. Rogale świętomarcińskie dostępne w Biedronce przygotowywane są zgodnie z tym przepisem, co potwierdza znak Europejskiej Marki Produktu Regionalnego przez piekarnie z Wielkopolski: Fawor Spółdzielnia Piekarsko – Ciastkarska oraz Piekarnia Piotr Gwódź.

    Na św. Marcina klienci sieci będą także mogli kupić gęś owsianą, pochodzącą z wyselekcjonowanych polskich hodowli. To wyjątkowy rarytas, gdyż gęś owsiana hodowana jest według ściśle określonych zasad. W pierwszym okresie karmi się ją niemal wyłącznie paszami zielonymi, a przez trzy ostatnie tygodnie tylko owsem, co wpływa na wyjątkowy smak mięsa. Mięso gęsi znakomicie nadaje się do pieczenia, duszenia i smażenia, a jej wyjątkowy smak można podkreślić nacierając ją przyprawami i marynując przynajmniej kilka godzin. Potrawy z gęsi są soczyste i aromatyczne.

    Szczegółowe informacje dotyczące oferty, cen, dostępności oraz limitów zakupowych znajdują się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności