Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    29.09.2017

    Tytuły nominowane do Nike dostępne w Biedronce

    1 października br. poznamy zwycięzcę konkursu literackiego Nike 2017, a dzień później do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafią wybrane książki autorów nominowanych do tegorocznej edycji konkursu. Wszystkie tytuły dostępne będą w atrakcyjnej cenie 24,99 zł/szt.

    Biedronka wprowadza do oferty książki nominowane do nagrody Nike od 2014 roku. W tym roku sieć proponuje m.in. 3 książki finalistów tegorocznej edycji konkursu: esej „Dwanaście srok za ogon” Stanisława Łubieńskiego”, powieść „Serce” Radki Franczak i reportaż „Żeby nie było śladów” Cezarego Łazarewicza. W ofercie znajdą się także: reportaże „Wykluczeni” Artura Domosławskiego i „Skucha” Jacka Hugo-Badera, poemat „Danke” Dominiki Dymińskiej i powieść „Ślady” Jakuba Małeckiego.

    Od 2009 roku sieć Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek. W sklepach powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co tydzień, trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów – od najświeższych bestsellerów po klasyki literatury polskiej i światowej. Sieć Biedronka podejmuje wiele działań, by popularyzować czytelnictwo wśród Polaków, jak chociażby organizując od 2015 roku konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego równoległym celem jest promocja utalentowanych debiutujących pisarzy i ilustratorów. Biedronka angażuje się także w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, m.in. projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska.

    Szczegółowe informacje nt. oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności