Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    24.07.2017

    Blisko 1900 widzów na seansach w Kinie Muranów z Biedronką

    Zakończyła się pierwsza edycja pokazów filmowych dla dzieci i seniorów, organizowanych wspólnie przez Biedronkę i Kino Muranów. Najwięcej widzów zgromadziły animacje dla dzieci „Sekret Eleonory” i „Hokus-pokus, Albercie Alberstonie” oraz film biograficzny „Szukając Vivian Maier". Projekt powróci po wakacjach.

    9 filmów skierowanych do dzieci i 9 filmów dla seniorów zaprezentowano od listopada ub.r. do lipca br. w ramach cykli pokazów „Kino w kropki dla dzieci” oraz „W dobrym gronie: Muranów dla seniorów”, zorganizowanych we współpracy sieci Biedronka i firmy Gutek Film, która prowadzi warszawskie Kino Muranów. Najmłodsi mogli obejrzeć wyselekcjonowane animowane filmy polskie i zagraniczne, natomiast seniorzy dzieła światowej kinematografii.

    Po każdym z seansów dla dorosłych widzów odbywały się także spotkania z zaproszonymi osobami, w trakcie których dyskutowano na tematy przewodnie podejmowane w filmie. Wśród gości byli m.in. Wirginia Szmyt – znana jako DJ Wika, działaczka społeczna zaangażowana w sprawy seniorów, najstarsza didżejka w Polsce, Dorota Chrobak – dziennikarka filmowa, felietonistka, prowadząca autorską audycję „Dorota Movie” w Radiu Bajka, Tadeusz Rolke uznawany za prekursora polskiej fotografii reportażowej oraz psychologowie, w tym m.in. Dorota Minta – psycholog kliniczny i psychoterapeuta, wykładowca w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

    Najwięcej osób w pierwszej edycji projektu odwiedziło Kino Muranów w marcu (261 widzów) i kwietniu br. (386 widzów). Wśród seniorów największą popularnością cieszył się film o wybitnej fotografce „Szukając Vivian Maier", który zgromadził nieco ponad 240 widzów i towarzyszące mu spotkanie z fotografem Tadeuszem Rolke. Spośród filmów dla dzieci najwyższą frekwencję miały: „Sekret Eleonory” i „Hokus-pokus, Albercie Alberstonie” – w każdym z nich wzięły udział po 182 osoby. Wśród starszych widzów zdecydowanie przeważały kobiety. Średnia wieku uczestników pokazów „Kina w kropki dla dzieci” wynosiła około 6-7 lat. 

    Seanse dla dzieci odbywały się w pierwszą niedzielę miesiąca, a pokazy dla seniorów w każdą drugą środę miesiąca. Koszt biletu dla dzieci do 18. roku życia oraz seniorów powyżej 60. roku życia wynosił 5 zł. Natomiast koszt biletu dla opiekunów dzieci to 10 zł, a dla pozostałych widzów - 15 zł.

    Na kolejne seanse zapraszamy po wakacjach. Pierwsze pokazy w nowym sezonie odbędą się 8 października o godz. 11:00 „Amazonia. Przygody Małpki Sai” (kino dla dzieci) oraz 11 października o godz. 11:00 „Paterson” w reż. Jim Jarmusch (kino dla seniorów).

    Widzowie o pokazach filmowych w Kinie Muranów

    Seanse „Kino w kropki: pokazy dla dzieci” oraz „W dobrym gronie: Muranów dla seniorów” cieszyły się dużym zainteresowaniem. Ciekawy dobór repertuaru filmowego, atrakcyjna cena biletów oraz formuła seansów spowodowały, że część widzów regularnie uczestniczyła w comiesięcznych pokazach. – Cieszę się, że miałem okazję wziąć udział w kilku seansach filmowych oraz interesujących dyskusjach, jakie się toczyły po ich emisjach. Projekty, jak ten skierowany do seniorów, są bardzo potrzebne, urozmaicają ofertę kulturalną dla osób starszych, a wyjątkowo atrakcyjna cena biletu to także duże oszczędności w domowym budżecie – to jedna z wielu podobnych opinii wyrażona przez widza, uczestnika seansów „W dobrym gronie: Muranów dla seniorów”.

    Projekt realizuje dwa z Celów Zrównoważonego Rozwoju, ustanowionych przez ONZ w 2015 r.: cel 4. – Dobra jakość edukacji oraz cel 17. – Partnerstwa na rzecz celów.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności