Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    20.03.2017

    Wiosenne porządki Małgorzaty Rozenek-Majdan w Biedronce

    Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znalazły się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów tak, aby zapewnić udane zakupy w jednym miejscu. Bohaterka kampanii – Małgorzata Rozenek-Majdan występuje w spocie TV, a na łamach specjalnego folderu dzieli się z klientami Biedronki swymi sprawdzonymi sposobami na wiosenne porządki.

    Małgorzata Rozenek-Majdan to niekwestionowany autorytet w sprawach związanych z prowadzeniem domu. „Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka” – mówi w spocie Biedronki. Kampania promuje bogaty wybór produktów ułatwiających małe i duże porządki.
    Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak: Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume, Zosia Samosia, Agent Max oraz uzupełniające go artykuły znanych marek: Domestos, Persil, Ariel, Cif, Lenor. W ten sposób klienci mają możliwość kupić w jednym sklepie różnorodne proszki, pianki, spraye, płyny, mleczka do sprzątania, a nawet drobny sprzęt, taki jak: żelazko, odkurzacz, myjka ciśnieniowa, mop parowy, deska do prasowania czy suszarkado bielizny. Produkty te zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele prostych i sprytnych sposobów na przyjemne i skuteczne porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.

    Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” jest prowadzona w telewizji i w sklepach sieci Biedronka i potrwa od 20 marca do 2 kwietnia br. Więcej informacji o ofercie produktów do wiosennych porządków znajduje się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/wiosenne-porzadki-20-03.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności