Homar MSC w Biedronce
Biedronka wprowadza do oferty homara pochodzącego z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda. Homar będzie dostępny w cenie 34,99 zł/szt. od 20 do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach. W ten sposób Biedronka rozszerza swój asortyment produktów ze znakiem MSC, oferując klientom możliwość spróbowania produktów premium w przystępnej cenie.
Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus, uznawanego za jeden z najlepszych. Aby ułatwić jego przyrządzenie, homar będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku. Następnie ugotowane mięso homara, oddzielone od pancerza, wystarczy podać z masłem, cytryną i pietruszką. Wprowadzając homara do oferty, Biedronka kontynuuje rozwój trendu oferowania produktów ekskluzywnych w popularnych kanałach sprzedaży, przyczyniając się do ich większej dostępności.
Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w sieci Biedronka. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajduje się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela, w całości i w formie filetu. Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. Daje on pewność, że produkty z tym znakiem pochodzą ze zrównoważonych połowów, które w mniejszym stopniu wpływają na ekosystem morski – pozostawiają więcej ryb w morzach i oceanach, a także sprzyjają innym zwierzętom morskim. Oferta produktów MSC wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu JMP, realizowaną poprzez obszar zdefiniowany jako „propagowanie diety dla dobrego zdrowia” oraz „odpowiedzialne pozyskiwanie towarów”. W celu promowania spożycia ryb w Polsce Biedronka systematycznie rozszerza swoją ofertę i wraz z Instytutem Żywności i Żywienia prowadzi kampanię „Ryby są o mega w Biedronce”.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności