W 24 godz. od połowu do gotowej wysyłki - specjalna oferta świeżego pstrąga tęczowego łososiowego w Biedronce
W ramach kolejnej odsłony akcji „Ryby są o mega”, prowadzonej wspólnie z IŻŻ, Biedronka promuje obecnie pstrąga tęczowego łososiowego w płatach Marinero. Jest on aktualnie dostępny w szczególnie atrakcyjnej cenie 2,69 zł/100g, obowiązującej od 2 do 8 lutego br. Pstrągi tęczowe łososiowe oferowane w Biedronce są w ciągu jednego dnia: schładzane tuż po połowie, hermetycznie pakowane i przygotowywane do wysyłki do sieci. Dzięki temu procesowi zachowują wyjątkową świeżość.
Długoterminowa współpraca Biedronki z polskimi dostawcami pozwala udoskonalać procesy logistyczne i skracać terminy dostawy produktów, co przekłada się na ich świeżość i jakość. Pstrąg tęczowy odławiany jest ze zbiorników lub hodowli położonych w pobliżu zakładu produkcyjnego. Ryba jest schładzana tuż po połowie do temp. 0 - 3°C i transportowana do zakładu produkcyjnego, gdzie po odpowiedniej selekcji surowca, w ciągu ok. 4 godz. podlega ręcznemu patroszeniu i płatowaniu. Następnie ryba zostaje hermetycznie zapakowana w atmosferze ochronnej MAP. Kolejne 8 godz. to dalsze wychładzanie i przygotowanie ryby do wysyłki do sieci. Tym samym cały etap produkcji - połów, selekcja, patroszenie, płatowanie, pakowanie oraz przygotowanie ryby - nie zajmuje więcej niż 24 godz.
Biedronka systematycznie rozszerza swoją ofertę ryb i wraz z Instytutem Żywności i Żywienia aktywnie promuje ich konsumpcję w ramach kampanii „Ryby są o mega w Biedronce”. Obecnie w ofercie świeżych ryb zawierających kwasy Omega 3 są obok pstrąga tęczowego takie ryby jak: łosoś norweski świeży filet, tołpyga filet oraz śledź tusza.
Eksperci IŻŻ podkreślają znaczenie ryb w diecie dla zdrowego serca. Według dr n. med. Agnieszki Jarosz, eksperta Instytutu Żywności i Żywienia: „Ryby, zwłaszcza morskie, stanowią unikalne źródło, przyczyniających się do prawidłowego funkcjonowania serca i układu krążenia, kwasów EPA i DHA z rodziny Omega 3. Nasz organizm nie jest w stanie samodzielnie ich wytworzyć”.
Aktualne informacje o ofercie ryb dostępnych w sieci sklepów Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności