Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    13.01.2017

    Tom&Rose - nowa marka odzieżowa od stycznia w Biedronce

    12 stycznia br. w Biedronce ruszyła sprzedaż odzieży dla kobiet i mężczyzn marki Tom&Rose. Na początek dostępne są piżamy i bielizna. Asortyment jest prezentowany na dedykowanej stronie www.tomandrose.pl, na której klienci mogą również skorzystać z porad stylistki zamieszczonych w formie bloga. Co tydzień w Biedronce będzie oferowany nowy asortyment marki Tom&Rose.

    Tom&Rose to linia ponadczasowych klasycznych ubrań, stanowiących niezbędną bazę dowolnych stylizacji, dopasowana do każdego stylu oraz dodatki z charakterem, wpisujące się w aktualne trendy. Wprowadzenie marki Tom&Rose wynika z rosnącego zainteresowania klientów tą kategorią produktów. 

    W ofercie marki Tom&Rose dostępne będą m.in. bluzki, sukienki, spódnice i żakiety kurtki oraz buty i akcesoria na jesień i zimę. Dodatkowo np. oferta walentynkowa obejmie zmysłową bieliznę dla kobiet, a także wygodne i miękkie bawełniane koszulki.

    Produkty pod marką Tom&Rose zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, które przechodzą szczegółowe testy i badania na każdym etapie produkcji tak, aby mogły sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Na produktach marki można znaleźć znaki Oeko-tex czy Intertek, potwierdzające ich jakość. Kolekcje są produkowane w krajach Azji oraz w Polsce.

    Więcej informacji na temat oferty marki Tom&Rose znajduje się na www.tomandrose.pl  oraz www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności