Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    21.11.2016

    W Biedronce ryby z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC

    Od 17 listopada br. w sklepach sieci Biedronka dostępne są wybrane ryby marki Marinero oraz Złota rybka z niebieskim znakiem MSC, czyli certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa. Biedronka jest pierwszą siecią w Polsce, która wprowadza certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP.

    Sieć Biedronka systematycznie poszerza asortyment ryb i przetworów rybnych. Doceniając wagę działań na rzecz ochrony morskiego ekosystemu, Biedronka podjęła współpracę z organizacją MSC (Marine Stewardship Council), która nadaje certyfikat zrównoważonego rybołówstwa. W ofercie ryb oznaczonych niebieskim znakiem MSC, klienci sklepów Biedronka znajdą m.in. filet z dorsza atlantyckiego czy makrelę wędzoną na gorąco. Część proponowanych ryb takich jak: makrela wędzona - filet, makrela wędzona - tusza i łosoś pacyficzny - filet będzie dostępna na stałe w placówkach sieci Biedronka.

    Certyfikat MSC na opakowaniu oznacza, że ryba została złowiona w sposób spełniający rygorystyczne standardy zrównoważonego rybołówstwa MSC. Zrównoważany połów to taki, który w mniejszym stopniu wpływa na ekosystem morski, pozostawia więcej ryb w morzach i oceanach oraz sprzyja innym zwierzętom morskim. Na całym świecie dostępnych jest ponad 20 000 produktów rybnych oznaczonych niebieskim certyfikatem MSC, a program obejmuje 10 proc. światowych połowów.

    Obecnie, w ramach akcji specjalnej, klienci Biedronki od 17 listopada do 23 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów mogą nabyć wybrane ryby, oznaczone niebieskim znakiem MSC, w promocyjnej cenie, w tym makrelę wędzoną na gorąco w cenie 1,19 zł za 100 g lub filet z makreli wędzony na gorąco w cenie 2,49 zł za 100 g.

    Dotychczas, w ramach akcji promujących kategorię ryb, sieć prowadziła już kampanię pod hasłem „Ryby są o mega w Biedronce”. Akcja ta, wspierana przez Instytut Żywności i Żywienia, zachęcała klientów do regularnego spożywania ryb.

    Więcej informacji na temat oferty sieci znajduje się na stronie www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności