Natalia Partyka i sieć Biedronka ponownie wspierają młodych sportowców
Po raz drugi Fundusz Natalii Partyki przekazał stypendia dla młodych sportowców. Dzięki wsparciu finansowemu sieci sklepów Biedronka dziesięciu młodych, utalentowanych sportowców, którzy zostali wyłonieni w ramach tegorocznego konkursu stypendialnego, będzie otrzymywało stypendia w wysokości 1000 złotych każdy przez okres 10 miesięcy.
Stypendia Funduszu Natalii Partyki trafiły do sportowców w wieku od 17 do 22 lat, których cechuje duży potencjał i bardzo dobre wyniki sportowe, ale z różnych przyczyn mają trudności w rozwoju kariery sportowej. Stypendium Funduszu jest przyznawane na okres od listopada do sierpnia. Środki finansowe stypendyści mogą przeznaczyć na swój rozwój, m.in. na sprzęt sportowy, opłacenie kosztów udziału w zawodach, wsparcie ze strony dietetyków czy fizjoterapeutów lub dodatkowe treningi.
W wybranej w tym roku dziesiątce znaleźli się reprezentanci wielu małych miejscowości w całej Polsce, którzy osiągnęli już pierwsze sukcesy w sporcie. Wśród nich są medaliści mistrzostw Polski, Europy i świata w takich dyscyplinach jak: biegi, pływanie, rzuty kulą i dyskiem, biegi narciarskie, skoki wzwyż, kanadyjkarstwo, zapasy.
Wyboru stypendystów dokonała Kapituła, w składzie której znaleźli się: inicjatorka Funduszu Natalia Partyka, Anna Rogowska - polska lekkoatletka, tyczkarka, brązowa medalistka igrzysk olimpijskich, dziennikarze sportowi: Przemysław Babiarz, Michał Pol i Andrzej Person, Paweł Łukasiak z Funduszu Natalii Partyki oraz przedstawiciel JMP. Wręczenie stypendiów odbyło się 28 listopada podczas oficjalnej gali w Centrum Olimpijskim. Honorowy Patronat nad galą objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda.
Fundusz Natalii Partyki
Celem Funduszu jest inspirowanie młodych sportowców do wytrwałości i walki o swój rozwój. W pierwszej edycji Konkursu stypendia zdobyli między innymi Maria Andrejczyk, która na Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro ustanowiła nowy rekord Polski w rzucie oszczepem oraz Bartosz Tyszkowski, zdobywca srebrnego medalu Igrzysk Paraolimpijskich w pchnięciu kulą.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności