Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    16.11.2016

    Projektanci BOHOBOCO ponownie dla klientów sieci Biedronka

    Duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował specjalnie dla klientów sklepów Biedronka wyjątkową linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku klienci będą mieli do wyboru sześć wzorów pościeli.

    Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej
    z kobaltem – tak charakterystycznych dla duetu BOHOBOCO. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.

    Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni - mówi Kamil Owczarek.

    Każdy z dostępnych kompletów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną poszewkę na kołdrę. Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

    Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100% satynowej bawełny – dodaje Michał Gilbert Lach.

    Biedronka na współpracę z duetem projektantów BOHOBOCO postawiła po raz drugi – na przełomie listopada i grudnia 2015 r., podobnie jak w tym roku, można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach.

    BOHOBOCO to wyjątkowa marka modowa stworzona przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tworzą oni kolekcje, które są mieszanką stylów najważniejszych stolic mody – Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. Podstawą ich projektów jest nowoczesna konstrukcja, najlepsze tkaniny i ponadczasowa kolorystyka.

    Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności