Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    Nowy sklep Biedronka w Radomiu: festyn dla klientów i dedykowana oferta
    19.07.2016

    Nowy sklep Biedronka w Radomiu: festyn dla klientów i dedykowana oferta

    Już w najbliższy czwartek, tj. 21 lipca, w Radomiu przy ul. Warszawskiej otwarty zostanie nowy sklep Biedronka. Z tej okazji sieć przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcji, w tym gry i zabawy dla dzieci oraz ofertę wybranych produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach.

    W dniu otwarcia na klientów czekać będzie festyn rodzinny. Dla najmłodszych organizatorzy ustawią koło nowej placówki specjalną scenę, na której animatorzy przez cały dzień będą powadzili gry i zabawy. Do dyspozycji dzieci będzie także dmuchany zamek. 

    Biedronka zadba również o nieco starszych klientów. Z okazji otwarcia przygotowana została dedykowana oferta sklepu. W jej ramach będzie można nabyć wiele produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach, w tym pieczywo i owoce, produkty mięsne i mleczne, czy kosmetyki. W ofercie znajdzie się także wiele przydatnych akcesoriów, tj. narzędzia Niteo Tools, latarka wielofunkcyjna czy opiekacz do kanapek. Promocyjna oferta obowiązywać będzie od 21 do 28 lipca br. W dniu otwarcia na klientów czekać będą również degustacje dań z grilla oraz wyrobów piekarniczych.

    Sklep przy ul. Warszawskiej w Radomiu będzie 21. placówką sieci Biedronka w tym mieście. Powierzchnia sprzedażowa wynosi w niej ponad 650 m2. Przy sklepie wydzielony został także parking dla 39 samochodów (w tym trzy miejsca przewidziane są dla niepełnosprawnych klientów). W placówce zatrudnienie znalazło kilkanaście osób.

    Sklep przy ul. Warszawskiej czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz w niedziele od 9:00 do 20:00.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności