Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    10.12.2018

    Dla mieszkańców i kuracjuszy – nowa Biedronka w Ciechocinku

    Ma 750 m2 powierzchni, 5 kas i przestronny parking z 64 miejscami postojowymi. Tak wygląda nowy sklep sieci Biedronka w Ciechocinku przy ul. Bema, którego oficjalne otwarcie odbędzie się w czwartek, 13 grudnia br. Z tej okazji dla klientów przygotowano wyjątkowe promocje i atrakcje, wśród nich m.in. degustację produktów z grilla.

    W dniu otwarcia klienci nowego sklepu w uzdrowiskowej miejscowości mogą liczyć na wyjątkową ofertę.

     – Cieszymy się, że możemy zaprosić klientów i kuracjuszy do zupełnie nowej placówki. Jest to już druga Biedronka w nowym standardzie w tym mieście. Na początku tego roku przeprowadziliśmy modernizację obiektu przy ul. Zdrojowej. To zupełnie nowa jakość i komfort zakupów. A z okazji otwarcia nowego sklepu zapraszamy do skorzystania ze szczególnej oferty i degustacji - mówi Marcin Kajser, starszy menedżer sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny m.in. za sklep w Ciechocinku.

     Asortyment dobrany specjalnie z okazji uruchomienia nowej placówki prezentuje dedykowany folder obowiązujący przez tydzień od 13 do 19 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje on szereg promocji na artykuły spożywcze i przemysłowe. Pierwszych 200 klientów, którzy w tym okresie zrobią zakupy za minimum 99 zł, będzie mogło za 1 gr zakupić książkę kucharską „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej”. Z kolei posiadacze karty lojalnościowej „Moja Biedronka” do 19 grudnia br. przy zakupach powyżej 99 zł będą mogli otrzymać maskotkę Świeżaka za złotówkę. Sklep oferuje możliwość zapłaty gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem poprzez aplikację mobilną banku klienta.

     Placówka przy ul. Bema została zaprojektowana według koncepcji 2.0. Oznacza to zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów: w sklepie wydzielone zostały odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. W wyposażeniu sklepu zastosowano nowe technologie: przyjazne środowisku oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan.

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności