Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    19.01.2018

    Biedronka po raz kolejny jedną z najsilniejszych polskich marek

    Marka Biedronka została wyróżniona w prestiżowym konkursie Superbrands, po raz kolejny znajdując się w gronie najsilniejszych polskich marek. Podobnie jak w latach ubiegłych została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Co równie istotne, ponownie zyskała również uznanie konsumentów w kategorii Superbrands Polska Marka 2018 (poprzednio Created in Poland Superbrands).

    Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i wspieranie dalszego rozwoju marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły sukces na poszczególnych rynkach.

    W tegorocznej, XII edycji po raz pierwszy o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci. Największe niezależne badanie siły marki w Polsce zostało zrealizowane we wrześniu 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki. To już ósma nagroda Superbrands przyznana Biedronce.

    - To, że zdobyliśmy nagrodę Superbrands 2018 cieszy nas tym bardziej, że po raz pierwszy o jej przyznaniu zadecydowali tylko i wyłącznie klienci. Każdego dnia blisko 4 mln osób odwiedza nasze sklepy, a ponad 80 proc. gospodarstw domowych robi regularnie zakupy w Biedronce. Dzięki tej nagrodzie i opinii ponad 10 tysięcy konsumentów wiemy, że klienci nie tylko odwiedzają nasze sklepy, ale jeszcze polecają naszą markę – komentuje Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

    Biedronka została również jedną z najwyżej ocenianych marej stworzonych w Polsce w swojej kategorii, otrzymując tytuł Superbrands Polska Marka 2018.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności