Studenci ASP zapraszają najmłodszych do krainy snów – nowa kolekcja tekstyliów w Biedronce
Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce marki Bugs & Hugs weszły w skład nowej kolekcji, przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zaprojektowali oni, w ramach piątej już edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni. Oferta dostępna będzie w wybranych sklepach Biedronka od czwartku 18 stycznia.
Dzięki tekstyliom z kolorowymi nadrukami, sypialnia dziecka może zmienić się w piękną krainę snów. Wśród proponowanych produktów znalazły się piżamy z miękkiej i przyjemnej dla skóry dziecka bawełny w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców (19,99 zł/szt.), pościel (59,90 zł/komplet: 160x200 cm, poszewka na poduszkę 70x80 cm), prześcieradła dziecięce (24,99 zł/szt.), koce polarowe (19,99 zł/szt.) i dekoracyjne poduszki 40x40 cm (12,99 zł/szt.). Wzory nadruków zostały wykorzystane także na rajstopach dziecięcych (9,99 zł/szt.), skarpetkach (9,99 zł/3-pak), kapciach (14,99 zł/szt.) oraz naklejkach dekoracyjnych (7,99 zł/szt.), stanowiących ciekawy pomysł na ozdobę dziecięcej sypialni.
- W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.
- Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.
Współpraca z łódzką ASP
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.
W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk.
Oferta dostępna będzie od 18 do 31 stycznia br. lub do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności