Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    20.09.2017

    Trzy karty podarunkowe Biedronki dla klientów indywidualnych

    25 września br. sieć Biedronka zaoferuje swoim klientom indywidualnym trzy karty podarunkowe, będące wygodnym i praktycznym pomysłem na prezent. Każdą z kart można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł, a zgromadzone na niej środki przeznaczyć na zakup produktów w dowolnym sklepie sieci. Karty mogą być również nabywane przez przedsiębiorców, chcących podarować je swoim pracownikom.

    Od 25 września klienci Biedronki będą mogli korzystać z trzech różnych kart podarunkowych. Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowa” jest dedykowana dzieciom i może być stosowana jako zamiennik kieszonkowego. Sprawdzi się także w roli pierwszej w życiu dziecka karty płatniczej. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i stanowi dobry sposób na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.

    - Nasze karty cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów biznesowych. Teraz również klienci indywidualni będą mogli z nich skorzystać. Nasza karta to dobry pomysł na prezent, zwłaszcza, że obdarowana osoba będzie mogła ją wykorzystać tuż za rogiem, w swojej Biedronce - mówi Jakub Linkowski, kierownik Działu Doskonalenia Pracy Sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

    Karty będzie można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł przy każdym stanowisku kasowym, w każdym z ponad 2700 sklepów Biedronka, ulokowanych w ponad tysiącu miejscowości w całej Polsce.

    Sieć Biedronka wprowadziła karty podarunkowe dla klientów biznesowych w 2015 roku. W 2017 r. Biedronka wydała przedsiębiorcom dwa razy więcej kart niż w roku ubiegłym.

     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności