Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    11.09.2017

    Dzięki Świeżakom ponad 700 tysięcy zł na cele charytatywne

    714 662 zł udało się uzyskać w dniach 1-3 września br. ze sprzedaży Świeżaków w sieci Biedronka. Kwota ta w całości zostanie przekazana na działania charytatywne prowadzone przez Caritas Polska. Akcja odbywa się w ramach projektu „Gang Świeżaków 2”.

    - Dziękujemy naszym klientom za okazane wsparcie. Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu wspólnie niesiemy pomoc osobom potrzebującym – podopiecznym Caritas. Cieszymy się też, że hasło „Codziennie możemy zrobić coś dobrego”, które nam przyświecało, nabrało tak realnego wymiaru – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
    Przekazanie na rzecz Caritas Polska środków uzyskanych ze sprzedaży Świeżaków podczas pierwszego weekendu września to kontynuacja trwającej już od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z tą organizacją. W jej ramach wielokrotnie zorganizowano zbiórki żywności, a Biedronka przekazała ponad 1,3 mln paczek podopiecznym Caritas. Sieć dostarcza również do Caritas niesprzedaną, ale wciąż nadającą się do spożycia żywność, która trafia do najbardziej potrzebujących.

    W ramach akcji „Gang Świeżaków 2” klienci mogą odbierać za darmo maskotki do 3 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Warunkiem jest zebranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce do 19 listopada br., zgodnie z zasadami akcji. Świeżaki są dostępne również w regularnej sprzedaży. Istotnym celem projektu jest promowanie zasad prawidłowej diety i zachęcanie do spożywania warzyw i owoców.

    Więcej informacji na temat akcji, wraz z jej regulaminem, można znaleźć na stronie internetowej: www.gangswiezakow2.biedronka.pl/.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności