Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    16.06.2017

    Podaruj bliskim książkę – Biedronka ponownie uczestniczy w akcji „Książka na św. Jana”

    Podaruj książkę wszystkim, których kochasz – zachęca Biedronka, dołączając ponownie do promującej czytelnictwo akcji „Książka na św. Jana”. W jej ramach 19 czerwca do sprzedaży w sklepach sieci trafi m.in. szeroka oferta książek dla dzieci oraz pozycje obowiązkowe dla fanów kryminałów, literatury obyczajowej i historycznej. W ofercie znajdzie się w sumie blisko 70 tytułów.

    „Książka na św. Jana” to święto zainicjowane przez Press Club Polska. Akcja ma na celu propagowanie idei obdarowywania książkami osób, które kochamy, lubimy i podziwiamy. Nawiązuje ona do katalońskiej tradycji dawania sobie książek w święto patrona literatury. W Polsce jest nim pisarz epoki odrodzenia – Jan Kochanowski, dlatego święto książki obchodzimy w dniu jego imienin, czyli 24 czerwca. W akcji „Książka na św. Jana” Biedronka bierze udział po raz czwarty.

    Książki dla dzieci

    Wśród książek edukacyjnych dla dzieci dostępna będzie m.in. ilustrowana infografikami „Planeta Ziemia” pozwalająca poznać historię naszej planety. Dzieci zainteresują też z pewnością zestawy kreatywne z serii „Księga zabaw”, a w nich naklejki, książeczka do kolorowania i kredki. Seria „Czytaj i graj” zachęci
    do rozwiązywania łamigłówek oraz zadań ćwiczących spostrzegawczość i rozwijających logiczne myślenie. Dla najmłodszych przygotowano: serię książeczek dźwiękowych (wóz strażacki, wyścigówka, traktor), serię książeczek do nauki czytania i liczenia „Liczby” i „Litery”, a także znane bajki z trójwymiarowymi ilustracjami, takie jak: „Królewna Śnieżka”, „Księga Dżungli” i „Czerwony Kapturek”.

    Oferta dla dorosłych

    Miłośnikom kryminałów, thrillerów i książek sensacyjnych sieć proponuje m.in. „Kłamcę” – nową powieść Nory Roberts, najlepszej pisarki na świecie na liście „New York Timesa” czy „Zapisane w wodzie” – najnowszą książkę Pauli Hawkins, autorki bestsellera „Dziewczyna z pociągu”. W ofercie dostępne będą także: biografia Romana Polańskiego, wywiad rzeka z Józefem Stalinem czy książka o Marii Czubaszek „Ostatni dymek”. Coś dla siebie znajdą też wielbiciele poradników.

    Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.

    Akcje sieci Biedronka promujące czytelnictwo

    Od 2009 roku sieć prowadzi regularną sprzedaż książek. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów czy książki nominowane do nagrody Nike.

    Sieć przygotowuje także szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie czytania książek, takich jak kampania „Rekordowe czytanie 2 mln książek” czy konkurs dla debiutujących autorów i ilustratorów „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“, którego 3. edycja właśnie trwa.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności