Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    02.06.2017

    Sprawdź piłkarski talent swojego dziecka z Akademią Młodych Orłów

    Już w najbliższy weekend (2 – 4 czerwca) oraz tydzień później (9 – 11 czerwca) w 25 polskich miastach odbędą się piłkarskie „Dni Talentu” Akademii Młodych Orłów. W ciągu 3 lat już blisko 3600 dzieci wzięło udział w projekcie organizowanym przez Polski Związek Piłki Nożnej wspólnie z Biedronką.

    Podczas „Dni Talentu” mali pasjonaci piłki nożnej będą mogli sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności i powalczyć o kwalifikację do Akademii Młodych Orłów. Pod okiem szkoleniowców PZPN przejdą specjalne testy sprawności fizycznej i piłkarskiej. Zawodnicy, którzy osiągną najlepsze wyniki, w nadchodzącym sezonie będą mogli rozwijać swoje umiejętności w trakcie całorocznych bezpłatnych zajęć.

    Akademia Młodych Orłów to realizowany od 2014 roku projekt PZPN, którego celem jest zapewnienie dzieciom w całej Polsce bezpłatnego szkolenia piłkarskiego dostosowanego do stopnia ich rozwoju. W jej ramach przy wsparciu sieci Biedronka prowadzone są szkółki piłkarskie w 25 miastach, w których dziewczynki i chłopcy w wieku 6-11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Uczestnicy treningów w każdej akademii podzieleni są na 16-osobowe grupy, po dwie w każdej kategorii wiekowej, czyli w Skrzatach (6-7 lat), Żakach (8-9 lat) oraz Orlikach (10-11 lat). W sezonie 2016/17 w zajęciach w całej Polsce bierze udział prawie 2500 dzieci.

    Więcej informacji o AMO można znaleźć na stronie www.laczynaspilka.pl.
     

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności